Opći uvjeti poslovanja

1. OPĆI UVJETI

Općim uvjetima poslovanja internetske trgovine utvrđuju se uvjeti za prodaju proizvoda koju obavlja poduzeće LEANI D.O.O., Zinke Kunc 67, 42000 Varaždin, (u daljnjem tekstu pružatelj usluga). Opći uvjeti poslovanja internetske trgovine www.pickpack-shop.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot) i međunarodnim kodeksima za e-poslovanje. Internetska trgovina www.pickpack-shop.hr informacijski je sustav namijenjen prezentaciji i prodaji proizvoda korisnicima. Internetskom trgovinom upravlja poduzeće LEANI D.O.O.. Korisnik je osoba koja koristi naš sustav, to jest kupac u internetskoj trgovini www.pickpack-shop.hr. Svaki kupac dobiva svoje korisničko ime i lozinku za prijavu. Korisnikova lozinka poznata je samo korisniku i privatna je. Kupac je dužan osigurati da se pod njegovim korisničkim imenom prijavljuje samo on ili osoba koja je ovlaštena djelovati u njegovo ime.

Internetska trgovina www.pickpack-shop.hr zadržava pravo promjene uvjeta na internetskoj stranici www.pickpack-shop.hr bez prethodne najave.

 

2. DOSTUPNOST INFORMACIJA (sažetak zakonodavnih propisa)

Pružatelj usluga se obvezuje da će kupcu uvijek pružiti sljedeće podatke:

  • podatke o poduzeću (naziv i sjedište poduzeća, matični broj, PDV ID broj),
  • kontaktne podatke koji omogućavaju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta, telefon),
  • bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući i postprodajne usluge i jamstva),
  • raspoloživost proizvoda (svi proizvodi ili usluge ponuđeni na internetskim stranicama trebali bi biti raspoloživi u razumnom roku),
  • uvjete dostave proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok dostave),
  • sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno utvrđene te mora biti jasno naznačeno da li već uključuju poreze i troškove prijevoza
  • način plaćanja i dostave,
  • rok valjanosti ponude ako kupac želi izvršiti kupnju na temelju bezgotovinskog plaćanja (bankovni prijenos), i to na temelju traženog predračuna,
  • rok u kojem je još uvijek moguće odustati od ugovora i uvjete za odustajanje, kao i podatke o tome da li i koliko kupca košta povrat proizvoda,
  • obrazloženje postupka u slučaju pritužbe, uključujući sve podatke za kontakt.

3. PONUDA ARTIKALA

Cijene su prikazane kao prodajne cijene odnosno cijene koje je odredio trgovac i odnose se na kupnju izravno putem interneta, kao i na kupnju putem predračuna (bankovni prijenos) ili izravnu kupnju u trgovini u sjedištu pružatelja usluga.

4. CIJENE I VALJANOST PONUDE

Sve cijene izražene su u eurima, uključuju PDV i vrijede prilikom potvrde narudžbe od strane kupca.

Trgovac nastoji u internetskoj trgovini www.pickpack-shop.hr prikazati samo točne i vjerodostojne podatke. U slučaju da podaci o cijeni nisu točni, trgovac će kupcu omogućiti da odustane od kupnje ili mu ponuditi drugo zadovoljavajuće rješenje.


Kupoprodajni ugovor ili narudžba sklopljen je tek kada trgovac elektronskom poštom potvrdi narudžbu kupca za kupnju robe. Narudžba se pohranjuje u elektroničkom obliku na poslužitelju pružatelja usluga i kupcu je dostupna u njegovom korisničkom profilu (Moj profil).

UVJETI PLAĆANJA

U internetskoj trgovini www.pickpack-shop.hr odabranu robu moguće je platiti na nekoliko načina:

  • Platnom karticom (Activa, Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa
    • putem izravne kupnje na www.pickpack-shop.hr.
  • Bankovnim prijenosom na račun poduzeća LEANI D.O.O.
    • koje je upravitelj internetske trgovine (po ponudi / predračunu).

 

5. POSTUPAK KUPNJE

REGISTRACIJA KORISNIKA

U slučaju da se kupac prvi put registrira u internetskoj trgovini.
Fizičke osobe moraju unijeti: adresu e-pošte, lozinku, ime i prezime, adresu, telefon.
Pravne osobe moraju unijeti: adresu e-pošte, lozinku, ime, adresu za slanje računa, PDV ID broj, ime i prezime kontakt osobe, telefon, adresu za dostavu.
Nakon unosa podataka, korisniku se šalje e-pošta u svrhu potvrde korisničkog računa.

PRIJAVA KORISNIKA

U slučaju da je korisnik zaboravio lozinku, novu lozinku može dobiti jednostavnim "klikom" na "Zaboravljena lozinka". Za nekoliko trenutaka korisnik će dobiti novu lozinku na svoju adresu e-pošte.

NARUDŽBA

Kupac stavlja artikle u košaricu, gdje mu se nudi mogućnost nastavka kupnje ili dovršenja kupnje. U košarici je prikazan naziv artikla, količina, popust na redovnu cijenu. Kad kupac izvrši narudžbu, dobiva poruku e-poštom da je narudžba prihvaćena. U slučaju plaćanja po predračunu, uz poruku se prilaže i predračun. Pružatelj usluga pregledava narudžbu, provjerava dostupnost artikala i potvrđuje narudžbu ili je s razlogom odbija. U ovoj se fazi zaprimljene narudžbe smatraju neopozivima. Kada je narudžba izvršena, trgovac u najkraćem roku priprema robu i otprema je ili priprema za osobno preuzimanje.

6. DOSTAVA

Robu naručenu putem internetske trgovine www.pickpack-shop.hr na područje Hrvatske isporučuje ugovorni partner DPD ili isporuku organizira LEANI D.O.O. Kupac ima mogućnost odabira dostave ili osobnog preuzimanja:

Dostava robe organizirana od strane pružatelja usluga:

vrijednost narudžbe

trošak dostave*

0,50 – 10,00 €

7,80 €

10,01 – 20,00 €

11,80 €

20,01 – 30,00 €

12,40 €

30,01 – 60,00 €

17,20 €

60,01 – 100,00 €

22,90 €

100,01 – 150,00 €

25,60 €

150,01 – 250,00 €

33,80 €

250,01 – 350,00 €

36,00 €

350,01 – 500,00 €

43,00 €

500,01 – 1.000,00 €

61,00 €

1.000,01 – 2.000,00 €

125,00 €

2.000,01 – 4.000,00 €

245,00 €**

 

*trošak dostave: u cijenu troška dostave uračunata je i priprema (pakiranje, materijal za pakiranje ...) naručene robe za potrebe sigurnog prijevoza do kupca.


**za narudžbe iznad 4.000,00 €, bit će vam napravljen predračun.

Osobno preuzimanje (u sjedištu poduzeća).

Kupac naručenu pošiljku može očekivati najkasnije 1-2  radnih dana za područje Zagreba i okolice, te 2-3 dana za ostali dio zemlje, nakon plaćanja i ako je roba na zalihi. Ako robe nema na zalihi, pružatelj usluga će najaviti očekivano vrijeme isporuke.


Isto tako, dostavljač zadržava pravo na kašnjenje sa isporukom, ukoliko za to postoji viša sila ili preopterećenje sistema dostave. (primjer: kašnjenje dostava uoči situacije „covid-19“ i slično)


Ako se kupac u trenutku dostave ne nalazi na adresi za dostavu, primit će odgovarajuću obavijest s uputama o preuzimanju pošiljke.

7. DOSTAVA U DRUGE DRŽAVE (EU)

Robu možemo isporučiti i u države članice EU. U tom se slučaju ne primjenjuje cjenik za dostavu utvrđen člankom 6. općih uvjeta. Umjesto toga, kupcima iz inozemstva (EU) izdat ćemo odgovarajući predračun s točnim troškovima dostave.


U slučaju da je kupac iz inozemstva (EU) izvršio automatsku kupnju putem internetske prodaje (www.pickpack-shop.hr), ta će kupnja biti valjana tek nakon što kupac uplati razliku između vrijednosti stvarnih troškova dostave i troškova dostave navedenih u članku 6. Za tu razliku klijentu ćemo izdati odgovarajući predračun.


Radi izbjegavanja "dvostrukog" plaćanja, molimo kupce iz inozemstva (EU) da umjesto automatske kupnje kreditnom karticom, zatraže predračun.

8. ROK ISPORUKE

Trgovac će nastojati da roba bude isporučena kupcu u navedenim rokovima isporuke, a to je najkasnije 1-2  radnih dana za područje Zagreba i okolice, te 2-3 dana za ostali dio zemlje, nakon uplate narudžbe.  Ako kupac naruči nekoliko predmeta istodobno, a rok isporuke je za neke predmete dulji nego za druge, stavke koje su na zalihi poslat ćemo odmah, a ostale tek kad budu na zalihi. U takvom slučaju trošak dostave naplatit će se samo pri prvoj isporuci, a troškove kasnije isporuke snosit ćemo mi. U slučaju da artikl nije dostupan, nastojat ćemo ga dobiti što prije i kupca redovito obavještavati o dostupnosti ili će, u dogovoru s kupcem, narudžba biti otkazana. Kada kupac preda narudžbu, dobiva potvrdu narudžbe s prikazom naručenih artikala i ukupne cijene. Potvrda narudžbe sadržavat će i telefonski broj i adresu e-pošte na kojoj možete kontaktirati pružatelja usluga u slučaju bilo kakvih pitanja ili komentara u vezi sa svojom narudžbom. U slučaju da ste se odlučili za narudžbu s trenutnim online plaćanjem, pružatelj usluga će pripremiti robu za otpremu odmah po primitku narudžbe.


Ako se kupac odlučio za plaćanje bankovnim prijenosom, uz potvrdu narudžbe dobit će i predračun. Narudžba će biti spremna za otpremu čim kupac izvrši uplatu po predračunu i sredstva budu na bankovnom računu pružatelja usluga.


Uobičajeno vrijeme isporuke proizvoda na zalihi je 1-2  radnih dana za područje Zagreba i okolice, te 2-3 dana za ostali dio zemlje, nakon primanja uplate narudžbe.

9. PRAVO NA ODUSTAJANJE OD KUPNJE I POVRAT ROBE U ROKU OD 14 DANA

Kupac (važi isključivo za fizičko lice, koje kupuje material za upotrebu van svoje djelatnosti) ima pravo u roku od 14 dana od dana primitka robe obavijestiti poduzeće da raskida ugovor, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke. Dovoljno je i da nas u roku od 14 dana na adresu e-pošte webshop@pickpack-shop.hr obavijesti o raskidu ugovora, a robu može vratiti u roku od daljnjih 30 dana. Prilikom povrata robe kupac je dužan priložiti presliku računa. Kupac je dužan snositi troškove, nastale prilikom povrata predmeta kupnje.


Primljenu robu treba vratiti neoštećenu, u nepromijenjenom obliku i u originalnoj ambalaži. Mogućnost povrata ne primjenjuje se na potrošni materijal u slučaju da je uklonjen sigurnosni pečat ili originalna ambalaža. Trgovac je dužan vratiti cijeli iznos kupovne cijene u roku od 14 dana od primitka robe.

10. SKLAPANJE I ARHIVIRANJE UGOVORA

Kupoprodajni ugovori sklapaju se na hrvatskom jeziku. Sklopljeni ugovori (računi) između kupca i pružatelja usluga arhiviraju se u elektroničkom i pisanom obliku u sjedištu poduzeća LEANI D.O.O., Zinke Kunc 67, 42000 Varaždin. Kupac može dobiti kopiju slanjem zahtjeva e-poštom na webshop@pickpack-shop.hr.

11. ZAŠTITA PODATAKA

Podaci koje dostavlja kupac strogo su povjerljivi i obrađuju se u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka (Službeni list Republike Slovenije br. 59/1999, 57/2001, 59/2001-ispr.) i Zakonom o zaštiti potrošača. - ZVPot-UPB1 (službeni pročišćeni tekst - Službeni list Republike Slovenije, br. 14/03).

12. SIGURNOST

Za sigurnost prilikom plaćanja platnim karticama brine se platni sistem BRAINTREE, u vlasništvu PAYPAL..

13. SIGURNOST DJECE

Pružatelj usluga se obavezuje, temeljem načela savjesnosti i poštenja, da bez dopuštenja roditelja ili skrbnika neće odobriti kupnju osobi za koju sumnja da je maloljetna. Svaka komunikacija namijenjena djeci bit će primjerena njihovoj dobi i neće iskorištavati povjerenje i nedostatak iskustva djeteta. Osim toga, upravitelj ne smije davati podatke neovlaštenoj trećoj strani, osim roditeljima ili skrbnicima maloljetnika, a na njihov zahtjev dužan je izbrisati takve osobne podatke. Upravitelj ne smije primati nikakve osobne podatke koji se tiču djece bez dopuštenja roditelja ili skrbnika djece.

14. KOMUNIKACIJA

Poduzeće LEANI D.O.O., koje upravlja mrežnim mjestom www.pickpack-shop.hr, posluje kako s fizičkim osobama (B2C) tako i s pravnim osobama (B2B) koristeći elektronička sredstva u obliku internetske trgovine. Pružatelj usluga će kontaktirati korisnika putem sredstava za komunikaciju na daljinu samo ako se korisnik tome ne protivi odnosno ako se korisnik unaprijed složi s tim. Pri tome će elektronske poruke za oglašavanje biti jasno prepoznatljive, pošiljatelj će biti jasno iskazan, uvjeti za prihvaćanje posebnih ponuda (popusti, promocije itd.) bit će nedvosmisleno označeni, a istodobno će biti jasno predstavljen način odjave od primanja reklamnih poruka.

15. MIŠLJENJA, PRITUŽBE I SPOROVI

Svoja mišljenja, pritužbe, sporove, komentare i prigovore kupci mogu uputiti na adresu sjedišta poduzeća LEANI D.O.O., Zinke Kunc 67, 42000 Varaždin ili na adresu e-pošte webshop@pickpack-shop.hr. Pružatelj usluga eventualne pritužbe rješava na ime dobre poslovne suradnje te će u roku od 8 dana od primitka pisane pritužbe kupcu potvrditi primitak njegove pritužbe i obavijestiti ga o tijeku postupka i predviđenom vremenu obrade. U slučaju da korisnik i pružatelj usluga eventualni spor ne riješe sporazumno u skladu s metodom rješavanja pritužbi, za međusobne sporove nadležan je sud u Ljubljani.

16. OSLOBOĐENJE OD ODGOVORNOSTI

Unatoč nastojanjima da internetska stranica www.pickpack-shop.hr bude u svakom trenutku ažurna, može se desiti da pružatelj usluga prikaže zastarjele podatke o rokovima isporuke, podatke o svojstvima artikala i njihovoj cijeni. U tom će slučaju pružatelj usluga obavijestiti kupca o promjenama i ponuditi mu mogućnost odustajanja od narudžbe ili zamjenu naručenog artikla. Ponuda nekih artikala na internetskim stranicama www.pickpack-shop.hr može sadržavati slike koje su samo simbolične i ne predstavljaju stvarnu ambalažu proizvoda. Primijetite li bilo kakvu grešku, molimo da nas obavijestite na webshop@pickpack-shop.hr.

17. JAMSTVA I REKLAMACIJE

Prilikom aktiviranja jamstva vrijede uvjeti jamstva navedeni na jamstvenom listu ili na računu koji je priložen uz svaki proizvod. Jamstveni rokovi također su navedeni na jamstvenom listu ili na računu. Kupac može aktivirati jamstvo izravno kod pružatelja usluga.


Ne trebate se brinuti ako imate nepotvrđen jamstveni list jer u skladu s člankom 18. Zakona o zaštiti potrošača trgovac ne treba posebno potvrditi jamstveni list. Proizvođač je dužan svaki popravak u jamstvenom roku izvršiti u roku od 45 dana od dana primitka robe. Ako to ne učini, dužan je zamijeniti artikl drugim, jednakovrijednim i ispravnim artiklom. Prilikom povrata robe u slučaju reklamacije ili aktiviranja jamstva, kupac uvijek mora priložiti presliku računa i obrazac za povrat robe. Troškove slanja uvijek snosi pošiljatelj. Odbijamo svaku pošiljku s plaćanjem pouzećem.


Jamstvo se ne odnosi na potrošni materijal, vrećice, ljepljive trake, rubnjake, folije, punila, kutije i slične proizvode.


Jamstvo ne vrijedi u slučaju:

  • promjene nastale na uređaju,
  • kvarova do kojih je došlo zbog nepravilnog i nesavjesnog rukovanja, mehaničkih oštećenja i kvarova u slučaju više sile (naponski udar, munja ...),
  • korištenja drugih uređaja koji izvorno ne pripadaju uređaju,
  • spajanja na pogrešan napon.

REKLAMACIJE

Reklamacije se uzimaju u obzir ako proizvod nema značajke koje je trgovac obećao u trenutku prodaje, ako su poslani pogrešni proizvodi ili ako proizvod na bilo koji način odstupa od narudžbe. Ako je reklamacija opravdana, trgovac će zamijeniti ili popraviti proizvod i poslati ga kupcu o svom trošku. Ako je do greške na proizvodu došlo zbog nepravilnog rukovanja od strane kupca, proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak. Kupac može vratiti reklamiranu robu osobnim dolaskom ili uz prethodni dogovor s trgovcem na trošak trgovca.

Pošiljke s plaćanjem pouzećem ne primamo.

Trgovac zadržava pravo odbiti reklamaciju u sljedećim slučajevima

  • ako roba nije vraćena u originalnoj ambalaži,
  • ako uz artikle nije priložena sva oprema koja je kupcu dostavljena prilikom kupnje i jamstveni list ili račun.

U slučaju da je reklamacija neopravdana, trgovac će proizvod vratiti kupcu na njegov račun. Za sva dodatna pitanja ili informacije u vezi s povratom robe pišite na adresu e-pošte webshop@pickpack-shop.hr.

100% sigurna kupnja
Mogučnost osobnog preuzimanja
Uvijek dostupni proizvodi
100% kvalitetni proizvodi
© 2018 - 2024 2P TRGOVINA D.O.O., sva prava pridržana.